22.2 C
Pals
Dijous, 1 maig 2025
- Publicitat -

Rebuig unànime de Castell-Platja d’Aro al projecte de la bocana del port

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Amb el suport de tots els grups municipals, l’Ajuntament demana que es retiri el projecte perquè entén que és una ampliació i una modificació excessiva del port. El consistori ha presentat al·legacions a l’estudi d’impacte ambiental del projecte que la Generalitat va posar a exposició pública. Castell-Platja d’Aro rebutja que la proposta sigui una remodelació de l’actual bocana i al·lega que és del tot desmesurada.

La nova bocana forma part de la renovació integral de l’espai portuari. La UTE que té la concessió planteja tres alternatives, però el projecte que ha sortit a exposició pública és l’inicial i és el que genera el rebuig del consistori, que en demana la retirada. L’Ajuntament destaca que la proposta suposaria una ampliació de més de 5.500 metres i que no hi ha cap informe tècnic que garanteixi que no afectarà a la Platja Gran o a Sa Conca. A més, les al·legacions municipals també demanen que els límits del projecte s’ajustin als límits reals del POUM i apunten a defectes en el procés de tramitació.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Arriba la quarta edició del VillarFest

A ple cor d’un dels barris més emblemàtics de Barcelona, el barri de Gràcia, se celebrarà un festival que il·luminarà els seus carrers després de l’apagada d’aquest dilluns i donarà la benvinguda a l’estiu. Els joves estudiants de cicles formatius del Centre Villar organitzen la quarta edició del VillarFest, que tindrà lloc el pròxim 7

Altres notícies