16.1 C
Pals
Dissabte, 18 octubre 2025
- Publicitat -

Tornen les trobades lúdiques de residents de la Fundació Acollida i Esperança del Convent amb la gent gran de la Residència Geriàtrica Zoilo Feliu

La gent gran de la Residència Geriàtrica Municipal Zoilo Feliu i les persones residents de la Fundació Acollida i Esperança del Convent de la Bisbal es troben periòdicament per jugar al bingo

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Feia prop de dos anys que no es podia dur a terme i ahir, dimarts, es va recuperar l’activitat. La gent gran de la Residència Geriàtrica Municipal Zoilo Feliu i les persones residents de la Fundació Acollida i Esperança del Convent de la Bisbal es troben periòdicament per jugar al bingo. L’activitat estableix vincles entre ambdós col·lectius: les persones residents del Convent ajuden a la gent gran de la residència geriàtrica bisbalenca a fer la partida, arran dels problemes de visió i/o oïda que poden patir.

La previsió és que la trobada lúdica es faci un cop al mes i són les persones residents del Convent les qui s’encarreguen de portar els detalls que reben les persones que guanyen les partides.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:15:22

Jordi Soler: “Hem de créixer de manera sostenible, pensant en el futur i no només en el present”

Calonge i Sant Antoni s'ha convertit aquests dies en el focus d'una reflexió sobre el futur dels nostres pobles gràcies al Festival Fonament. Un esdeveniment dedicat a l'arquitectura, l'urbanisme i la sostenibilitat. Hem parlat amb l'alcalde de Calonge i Sant Antoni, Jordi Soler. En el marc d'aquest festival, Soler ha abordat temes claus per al futur del municipi, com la necessitat de gestionar el creixement urbanístic sense perdre la identitat de poble i garantir un equilibri entre turisme i sostenibilitat.

Altres notícies