Una escola de Platja d’Aro acollirà la final del RoboCAT 2018

Més d’un centenar d’alumnes competiran aquest cap de setmana per proclamar-se els campions del Campionat de Robòtica

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Banner dutxa girona

La final del RoboCAT 2018 es celebrarà a l’escola Els Estanys de Platja d’Aro. El centre escolar acollirà aquest dissabte la final del campionat de robòtica lliure de Catalunya. Un campionat que involucrarà fins a 120 estudiants de tot el territori català.

Els 30 equips que participen, formats per un màxim de quatre estudiants i un tutor, competiran en diferents categories: primària, secundària i adults. L’objectiu és construir un giny mitjançant qualsevol material i programar-lo utilitzant una plataforma adient.

La valoració del jurat es centrarà en el muntatge i la programació del robot com també de la decoració que estarà centrada en la comarca de la Garrotxa. Les rondes de competició començaran a les 9 del matí i la final es celebrarà a les 13:40 h.

L’escola Els Estanys però ja ha viscut l’experiència d’acollir un campionat de Robòtica Lliure de Catalunya. L’any passat va ser el punt de trobada de la fase territorial gironina. A més aquest centre escolar ja va guanyar el 2n premi de la Mobile Learning Awards 2017 del Mobile World Capital Barcelona.

L’escola Els Estanys de Platja d’Aro, a la final de la First Lego League amb paritat entre nens i nenes

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

L’Empordà Music Festival anuncia Mushkaa, 31 FAM i Els Catarres com a primers noms de l’edició 2027

L’Empordà Music Festival ja comença a dibuixar el cartell de la seva edició de 2027. El festival ha anunciat Mushkaa, 31 FAM i Els Catarres com els tres primers artistes confirmats per a la pròxima edició, que tindrà lloc els dies 23 i 24 de juliol. Amb aquests primers noms, el festival aposta per una
- Publicitat -
Banner pizzes l'empordanet

Altres notícies