19.3 C
Pals
Divendres, 20 juny 2025
- Publicitat -

Roger Margarit torna amb “Blau” i estrena ‘El teu dibuix’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El cantautor Roger Margarit ha tornat i ho ha fet amb l’anunci d’un nou disc “Blau” que arribarà el 31 de gener i que el presenta amb ‘El teu dibuix‘, ja disponible en streaming i amb un videoclip que pots veure a Youtube.

Sobre el disc, Margarit explica que és un treball conceptual sorgit dels meus desequilibris emocionals. És esperança, tristesa, melancolia, o potser una poètica i persistent embriaguesa. És un viatge (o malviatge) del res cap al res però descobrint pel camí un tot miraculosament coherent i ple de detalls i d’espais per córrer, explorar i imaginar.

Musicalment sorprèn pel seu eclecticisme i pels seus aires de psicodèlia i rock progressiu dels 70’s, pels seus passatges harmoniosos i reflexius que contrasten amb moments de ràbia o angoixa existencial subratllats per unes guitarres elèctriques agosarades i sempre encertades cortesia de Víctor Valiente (Standstill, Sidonie, Mi Capitán, Mucho…). Amb el Pere Jou (Quart Primera, Enric Montefusco) han apostat per una producció que posa per davant de tot l’autenticitat i l’emoció; editant i retocant el mínim per tal de conservar la veritat i la humanitat de les interpretacions. S’agraeix infinitament escoltar, a la recta final de l’àlbum, la prodigiosa veu de la Gemma Humet aportant llum i dimensió a El viatger, una cançó que tracta la qüestió de l’alzheimer al mateix temps que ofereix imatges que tothom pot fer seves i que transporten l’oient a un univers d’irrealitat però que no deixa de resultar familiar.

El 7 de febrer presentarà el disc al Teatre Municipal La Sala de Rubí i les entrades estan disponibles al web del teatre.

L’entrada Roger Margarit torna amb “Blau” i estrena ‘El teu dibuix’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

El MMVV 2025 porta Maria Arnal, Jay-Jay Johanson, Sidonie i Mishima a Vic

El Mercat de Música Viva de Vic (MMVV) celebrarà la seva 37a edició del 17 al 21 de setembre amb una programació de 73 actuacions que combinen talent local, estatal i internacional. La nova direcció artística —formada per Joan Rial, Jordi Casadesús i Rubèn Pujol— aposta per consolidar el MMVV com una fira musical de

Altres notícies