Ronnie Spector & The Ronnetes visiten Barcelona el 18 de juny

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’autora de «Be my baby», la cançó de Dirty Dancing, arriba a Barcelona el pròxim 18 de juny a la sala Apolo. Tan sols uns pocs artistes són capaços de marcar una època a la història del rock i Ronnie Spector és un exemple. El cor, l’ànima i la passió d’una estrella del rock femenina als anys 60 torna a brillar pel món.

Ningú ha superat a dia d’avui la seva poderosa veu, la seva actitud i la seva bellesa. Per això i molt més, ella i la seva banda van tenir un protagonisme destacat al Saló de la fama del rock al 2007.

Les entrades es poden adquirir a través del web de la Sala Apolo.

- Publicitat -
- Publicitat -

Mor Glen Hansard, ànima de The Frames i guanyador de l’Oscar per ‘Falling Slowly’, als 56 anys

La música irlandesa està de dol. Glen Hansard, cantautor, actor i líder de The Frames, ha mort aquest dimecres als 56 anys després de patir un accident de motocicleta a Dublín. L’artista va perdre la vida de matinada arran d’un sinistre en què no es va veure implicat cap altre vehicle, segons han informat les

Altres notícies