12 C
Pals
Divendres, 16 gener 2026

Rosalía estrena “Fucking Money Man” un doble senzill amb un tema en català

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Rosalía apareixia avui en una pàgina completa del diari El País anunciant que aquesta tarda a les 6 arribaria “Fucking Money Man“. Al final ha resultat ser un doble senzill amb ‘Milionària‘, on la podem escoltar en català i ‘Dio$ no$ libre del dinero’.

Sobre ‘Milionària’, Rosalía explica que és la primera cançó que ha compost i que publica en català i està inspirada en la rumba catalana. La va començar a fer a l’aeroport de Sevilla i la va acabar a Barcelona.

Ambdues cançons vénen acompanyades d’un sol videoclip dirigit per Bàrbara Farré i que es pot veure a Youtube.

Aquestes dues peces se sumen a ‘Con altura’ i ‘Aute Culture’, les altres cançons que l’artista ha publicat aquest any i que arriben un any després de l’èxit de ‘Malamente’.



L’entrada Rosalía estrena “Fucking Money Man” un doble senzill amb un tema en català ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

IRÍDIAFEST celebra la seva 4a edició plena de música i novetats

El festival de cultura i drets humans tindrà lloc aquest any a Barcelona sota el lema de “Cultura i drets a les dues ribes de la Mediterrània”. La quarta edició de l’IrídiaFest arrencarà la tarda de divendres 13 de març al CCCB (Centre de Cultura Contemporània de Barcelona), amb una jornada inaugural gratuïta i oberta a

Altres notícies