18.2 C
Pals
Dijous, 4 setembre 2025
- Publicitat -

Ryan Adams estrena ‘Fuck the rain’ amb John Mayer

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ryan Adams estrena ‘Fuck the rain’ amb John Mayer

Ryan Adams segueix compartint cançons que formaran part del seu nou disc “Big Colors” i avui ha estat el torn de ‘Fuck the rain’, on podem escoltar la col·laboració de John Mayer a la guitarra i Benmont Tench a l’orgue.

És la primera de les noves cançons del cantant que també trobem a Spotify, fet que ens fa pensar que és el senzill oficial del disc.

Adams té previst editar una trilogia aquest any i el primer disc “Big Colors” arribarà el 19 d’abril.

 

L’entrada Ryan Adams estrena ‘Fuck the rain’ amb John Mayer ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Indubio anuncia el seu disc més ambiciós per al gener de 2026

El grup santcugatenc Indubio ha fet oficial que el seu nou disc arribarà a finals de gener de 2026. Es tracta del treball més ambiciós de la seva trajectòria i marca un punt d’inflexió en la seva evolució musical des de la formació el 2021. Produït íntegrament per Arnau Moreno —responsable de treballs de Miki

Altres notícies