S’acosten nuvolades

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui esperem un dia assolellat al matí però amb nuvolades que s’aniran acostant cap a la tarda, seguirà el vent de tramunta sobretot a l’alt Empordà i el servei meteorològic de Catalunya ha activa un avís per onades que poden superar els 2 metres i mig.

Les pròximes jornades, divendres la nuvolositat persistirà i inclús a la tarda pot descarregar algun ruixat, dissabte i diumenge seran dies força inestables amb força nuvolositat i també algun ruixat dispers.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Cruïlla tanca la seva 16a edició amb 73.000 assistents i consolida el seu model de festival transversal

El Festival Cruïlla ha tancat aquest dissabte la seva setzena edició amb un balanç molt positiu després de reunir 73.000 assistents al llarg de quatre jornades al Parc del Fòrum de Barcelona. El certamen ha tornat a demostrar la solidesa d’un model que aposta per una programació eclèctica, la convivència entre artistes consolidats i emergents

Altres notícies