13.4 C
Pals
Dimecres, 19 febrer 2025
- Publicitat -

Sáenz de Santamaría protagonitzarà les jornades de s’Agaró

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Les jornades econòmiques de s’Agaró, que tindran lloc els dies 24 i 25 de novembre, tindran una protagonista clara: la vicepresidenta del govern espanyol Soraya Sáenz de Santamaría, que també és la màxima responsable de governar Catalunya després de l’aplicació de l’article 155.

Amb el govern de la Generalitat a l’exili o a la presó, la vicepresidenta intervindrà durant la sessió inaugural de la XXII Trobada d’Economia –divendres 24 al vespre-. També parlarà el ministre d’economia Luis de Guindos, que clausurarà les jornades –el 25 a la tarda-.

L’any passat, la trobada va comptar amb la presència del president Carles Puigdemont i el vicepresident Oriol Junqueras. Ara, tots dos es troben destituïts pel 155, i són a Brussel·les i al centre penitenciari d’Estremera, respectivament.

Entre els ponents d’aquest any, hi ha el líder del PSC, Miquel Iceta; el president de la Cambra de Comerç de Barcelona, Miquel Valls; i el president de la Cambra de Comerç d’Espanya i també de Freixenet, Josep Lluís Bonet.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Glòria Marull: “Als pobles petits del Baix Empordà ens calen més recursos humans i econòmics”

Els representants dels 15 municipis del Baix Empordà amb menys de 2.000 habitants es van reunir aquest dilluns a la Sala de Plens del Consell Comarcal. L’objectiu de la trobada ha estat analitzar els principals reptes que afronten aquestes poblacions i coordinar estratègies per garantir el benestar de la ciutadania i el desenvolupament sostenible del territori. I per parlar dels resultats d’aquesta trobada i dels reptes que afronten aquests pobles ens ha visitat la presidenta del Consell Comarcal del Baix Empordà, Glòria Marull.

Altres notícies