El regidor de Turisme de Sant Feliu de Guíxols, Salvador Calabuig, ha passat pels micròfons de Ràdio Capital per parlar de la 27a edició de la Campanya Gastronòmica del Peix Blau Ganxó, que comença aquest divendres 17 de maig i que acabarà el proper 16 de juny. Calabuig ha explicat que són 17 els restaurants que participen enguany i que ofereixen menús que tenen un preu inferior als 20 euros i altres més elevats, que s’apropen als 40, perquè tenen peix blau. La condició, a més, és que aquest peix “sigui de la llotja de Sant Feliu”. Així detallava el regidor de Turisme el contingut d’aquests menús:

Sobre la Campanya Gastronòmica, Calabuig afirma que es fa una “barreja d’innovació i tradició” des del punt de vista culinari, i també ha dit que calculen superar la venda de més d’un miler de menús.

Pel que fa a la temporada turística, diu que continuen treballant “per desestacionalitzar-la”, i que l’objectiu és que “els hotels puguin obrir tot l’any”. Sobre la previsió per aquest estiu, assegura que la temporada “serà similar a la de 2018, però potser no tant bona com la del 2017”. Ara per ara, diu que hi ha establiments “amb un 60% d’ocupació” i que el “turisme de natura ha fet que ja hi hagi bones dades”.