10.8 C
Pals
Dilluns, 18 gener 2021

Salvador Calabuig: “La Campanya Gastronòmica del Peix Blau Ganxó és una combinació d’innovació i tradició”

La 27a edició comença aquest divendres 17 de maig i acaba el proper 16 de juny

El més llegit

Un terratrèmol sacseja alguns punts del Baix Empordà

Ha tingut l'epicentre a Cassà de la Selva, tot i que s'ha pogut detectar a Santa Cristina d'Aro o Calonge

1.568 vacunats contra el coronavirus al Baix Empordà mentre les dades s’estabilitzen

Sembla clar que amb l'empitjorament de les dades a Catalunya (i també a Espanya) ja es pot parlar de tercera onada. Però, quin és l'impacte del coronavirus al Baix Empordà ara mateix, quan fa una setmana que s'ha reprès l'activitat laboral i escolar després de les vacances de Nadal?

Un jutjat ordena a l’Ajuntament de Palafrugell que obri un expedient al nou Càmping Calella

La disputa entre els propietaris de la parcel·la embrionària Càmping La Siesta de Calella (la família De Vehí) i els fins l'octubre arrendataris del terreny i responsables de l'activitat (la família Cruz) ha acabat en un jutjat.

La Bisbal denuncia més de vint sabotatges als parquímetres de la vila

L'alcalde, Enric Marquès, defensa passar la gestió a una empresa privada per tal de "millorar el servei"
Avatar
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -

El regidor de Turisme de Sant Feliu de Guíxols, Salvador Calabuig, ha passat pels micròfons de Ràdio Capital per parlar de la 27a edició de la Campanya Gastronòmica del Peix Blau Ganxó, que comença aquest divendres 17 de maig i que acabarà el proper 16 de juny. Calabuig ha explicat que són 17 els restaurants que participen enguany i que ofereixen menús que tenen un preu inferior als 20 euros i altres més elevats, que s’apropen als 40, perquè tenen peix blau. La condició, a més, és que aquest peix “sigui de la llotja de Sant Feliu”. Així detallava el regidor de Turisme el contingut d’aquests menús:

Sobre la Campanya Gastronòmica, Calabuig afirma que es fa una “barreja d’innovació i tradició” des del punt de vista culinari, i també ha dit que calculen superar la venda de més d’un miler de menús.

Pel que fa a la temporada turística, diu que continuen treballant “per desestacionalitzar-la”, i que l’objectiu és que “els hotels puguin obrir tot l’any”. Sobre la previsió per aquest estiu, assegura que la temporada “serà similar a la de 2018, però potser no tant bona com la del 2017”. Ara per ara, diu que hi ha establiments “amb un 60% d’ocupació” i que el “turisme de natura ha fet que ja hi hagi bones dades”.

- Publicitat -
- Publicitat -

Últimes notícies

Acord per a la promoció de la gastronomia empordanesa entre el consell comarcal i la cuina de l’Empordanet

L’acord entre les dues entitats s’estableix per a l’any 2021, i es prorrogarà anualment.

Altres notícies