9 C
Pals
Dimecres, 24 desembre 2025
- Publicitat -

Satisfacció a les entitats de Torroella pel pis d’emergència social

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Satisfacció a les entitats de Torroella pel pis d'emergència social
Loading
/

Les entitats socials de Torroella estan satisfetes després que el govern municipal hagi habilitat un pis per situacions d’emergència social. Per exemple, podrà acollir famílies desnonades o persones que viuen al carrer. Però també alerten que queda molta feina per fer, perquè la situació és greu.

Càritas i la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca són dues de les entitats més implicades en la defensa dels drets a l’habitatge. Paula Igero, tècnica del servei d’acollida de Càritas Baix Ter explica la situació.

Josep Lluís Gómez, portaveu de la PAH creu que és un bon pas.

Però creu que falta feina per fer.

L’any 2015 es va constituir la Taula pel Dret a l’habitatge de Torroella. Igero en fan una bona valoració perquè ha permès coordinar-se amb l’ajuntament. Però fa aquesta petició a l’Ajuntament.

- Publicitat -
- Publicitat -

Ràdio Capital desplega una programació especial de Nadal amb actualitat, ficció sonora, música i una gran cita en directe

Ràdio Capital estrena una programació especial de Nadal que s’emetrà els dies 25 i 26 de desembre, i l’1 i 6 de gener de 2026. L’emissora ofereix resums informatius de l’Empordà, ficció sonora, especials musicals, contes de Nadal i el programa especial de Cap d’Any, amb una gran festa en directe.

Altres notícies