27 C
Pals
Dimarts, 15 juliol 2025
- Publicitat -

Segueixen els talls de carreteres al Baix Empordà dos dies després de la sentència

Aquest dimecres s'han fet talls a Llofriu i a Torroella

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Dos dies després de la publicació de la sentència del judici del procés, que envia entre 9 i 13 anys de presó els 9 líders independentistes, segueixen els talls de carreteres arreu del Baix Empordà com a protesta.

Des de primera hora del matí hi ha un tall a la C-31, a l’entrada de Torroella de Montgrí. Els manifestants impedeixen el pas en tots dos sentits al pont d’entrada.

També al matí, diversos manifestants han tallat la C-66 entre Mont-ras i Llofriu. Per això, s’ha desviat el trànsit cap a l’interior de Palafrugell per poder circular en direcció a la Bisbal d’Empordà.

https://twitter.com/CupPalafrugell/status/1184383882638102528?s=20

Després de les 11 del matí, l’Ajuntament ha informat que ja se circulava amb normalitat.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:22:15

Xicranda: “Gravar un àlbum amb havaneres inèdites de Roglan ha estat una oportunitat única i especial”

Aquest dimecres 16 de juliol, el duet d'havaneres Xicranda presenta el seu nou àlbum, amb havaneres inèdites del compositor de 'La Barca Xica', en un acte a la Biblioteca de Palafrugell. Recuperem el que ens van explicar durant el programa especial de la Cantada d'Havaneres de Calella.

Altres notícies