S’incendia l’antiga discoteca Pacha de Platja d’Aro

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquesta nit s’ha incendiat l’antiga discoteca Pacha de Platja d’Aro, a l’avinguda de s’Agaró. Els Bombers de la Generalitat han rebut l’avís cap a les 12 de la nit. Segons la policia local, hi havia una persona que ha assegurat que no hi havia ningú més en el local. Aquesta persona no ha quedat ferida. Els bombers han començat a treballar a l’exterior perquè el foc era bastant virulent a dins. Hi han treballat set dotacions. Cap a les tres de la matinada, els bombers han donat per extingit el foc i aquest matí acabaran d’assegurar la zona.

- Publicitat -
- Publicitat -

Ràdio Capital repassa 25 anys de notícies amb diverses exposicions a pobles del Baix Empordà

Ràdio Capital commemora els seus 25 anys amb una sèrie d'exposicions dedicades a la història recent dels municipis del Baix Empordà. Cada mostra, creada específicament per a cada població, recull 25 imatges i notícies que expliquen l'evolució del territori durant l'últim quart de segle. El projecte s'inaugura a Torroella de Montgrí el 12 de juny i continuarà en diversos municipis de la comarca.

Altres notícies