28.2 C
Pals
Dimarts, 17 juny 2025
- Publicitat -

S’inicien les obres del carrer Carrilet de Palafrugell

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La passada setmana l’Ajuntament de Palafrugell va iniciar les millores de la via, les quals tenen un termini d’execució de sis mesos i costaran, aproximadament, un milió d’euros. Es tracta d’un projecte contemplat en el Pla de Barris de la Generalitat, qui  finançarà el 50% del cost de les obres.

Un dels objectius de les obres és augmentar l’espai destinat als vianants i millorar l’accessibilitat, creant itineraris de gairebé dos metres d’amplada lliures d’obstacles. A més, es contempla construir un carril bici de dos sentits de circulació separat del vial destinats als vehicles de motor.

El carrer Carrilet és la via principal del barri de La Sauleda, i està envoltat de diferents equipaments com el nou local social de La Sauleda, l’estació d’autobusos, l’escola bressol Els Belluguets i l’Escola Carrilet. És per això que el projecte pretén desenvolupar el potencial de la via per convertir-se en eix cívic del barri.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

El Festival·B 2025 suma 15 nous artistes i presenta RA·B, una nova jornada electrònica amb John Talabot com a cap de cartell

El Festival·B 2025 segueix creixent i avui ha anunciat una nova fornada de 15 artistes que s’afegeixen al cartell de la seva onzena edició. El festival, que tindrà lloc els dies 3 i 4 d’octubre al Parc del Fòrum de Barcelona, consolida així la seva aposta per la música emergent i la diversitat de propostes

Altres notícies