col·laboració

La Campanya Forestal 2025 a Girona reforça els efectius de Bombers i Agents Rurals

A més, enguany s’implementarà amb força el sistema de gestió d’emergències anomenat SISCOM.

Més de 170 persones participen en la Conferència Estratègica del Baix Empordà

La primera Conferència Estratègica del Baix Empordà ha reunit més de 170 persones per definir els projectes de futur de la comarca. La mobilitat, la desestacionalització turística i l’accés a l’habitatge han estat els principals reptes identificats.

T’interessa el periodisme i la comunicació? A Ràdio Capital busquem col·laboradors/es

A Ràdio Capital de l’Empordà busquem col·laboradors apassionats pel periodisme, la ràdio, els podcasts i les xarxes socials. Oferim experiència real en una redacció activa, programes en directe, formació amb experts i la possibilitat de treballar des de l’estudi de Palafrugell o en xarxa. Escriu-nos a info@radiocapital.cat o a IG (@capitalemporda) i uneix-te al nostre projecte!

La 29a Fira de Circ al Carrer de la Bisbal oferirà una taula rodona sobre el paper de les residències artístiques en el sector...

Serà el dissabte 20 de juliol, a les 12.30 h, a la Biblioteca Lluïsa Durat de la Bisbal i cal fer inscripció prèvia.

La Junta Central d’Usuaris d’Aigües del Baix Ter i el Syndicat Mixte des Nappes de la Plaine du Roussillon col·laboren en la gestió de...

La Junta Central d’Usuaris d’Aigües del Baix Ter i el Syndicat Mixte des Nappes de la Plaine du Roussillon han iniciat una col·laboració per gestionar millor l’aigua, centrant-se en problemes compartits com la salinització i la sequera. En una jornada a la Fundació Mas Badia, es van discutir estratègies per a l’àmbit agrari, municipal i turístic, buscant finançament europeu.

La Unió d’Empresaris d’Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre renova el conveni de col·laboració amb Caixabank

Aquest conveni serveix per consolidar la relació entre aquestes dues entitats a nivell financer i turístic a través de diverses accions.

Victoria Beckham presenta una nova col·lecció de moda en una casa de Begur

El 23 d'abril, la Casa Cruylles a Begur es va transformar en l'epicentre de la moda amb el llançament mundial de la col·laboració entre Victoria Beckham i Mango. Amb una recepció de luxe, la desfilada va destacar pel luxe clàssic britànic i el disseny contemporani de Mango, atreient figures prominents de la moda i entusiastes de la marca.

Últimes notícies

La revetlla de Sant Joan deixa 44 actuacions dels Bombers al Baix Empordà

La revetlla de Sant Joan ha deixat 44 actuacions dels Bombers al Baix Empordà, sobretot per incendis urbans i focs de contenidors. També hi ha hagut 12 incendis de vegetació, focs en habitatges, un vehicle cremat a Sant Feliu de Guíxols i quatre accidents de trànsit. A Platja d’Aro, la nit ha acabat sense incidents greus.