La Federació de Comerç de la Bisbal ha començat avui una campanya a través de les xarxes socials per consciensciar els clients i consumidors de la Bisbal i de tot el Baix Empordà de la necessitat del compliment de...
El SSIBE (Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà) aplicarà a partir de dimarts 27 d'octubre i durant 15 dies noves mesures organitzatives davant la situació actual de la pandèmia.
Pel que fa a les visites als pacients:
- No es...
Més de 3.000 estudiants han superat les proves d’accés a la universitat a les comarques gironines. La nota mitjana d’accés se situa prop dels set punts. Una alumna de Banyoles ha obtingut la millor qualificació de Catalunya, gairebé un 10. Dos estudiants més de Banyoles i Vidreres també figuren entre les notes més altes d’aquesta convocatòria.
Per publicar un comentari heu de iniciar sessió.