El Baix Empordà passarà a la fase 1 aquest dilluns 18 de maig tal com ha establert el Ministeri de Sanitat. Aquesta fase de la desescalada ofereix una ampliació de les llibertats que teníem fins ara també en l'àmbit...
La petició de la Generalitat de Catalunya s'ha vist amb bons ulls i des del govern espanyol permetran que la regió sanitària de Girona, i per extensió la comarca del Baix Empordà, passin aquest dilluns a la fase 1
Anna Ribera, directora assistencial de Servei de Salut Integrat del Baix Empordà, ha dit avui al Supermatí que el personal sanitari està molt cansat i que això faria que, en cas que hi hagués un rebrot, no es pogués...
La revetlla de Sant Joan ha deixat 44 actuacions dels Bombers al Baix Empordà, sobretot per incendis urbans i focs de contenidors. També hi ha hagut 12 incendis de vegetació, focs en habitatges, un vehicle cremat a Sant Feliu de Guíxols i quatre accidents de trànsit. A Platja d’Aro, la nit ha acabat sense incidents greus.