Des del consistori de Begur recorden que aquesta acció, a part de posar en perill als animals, pot posar en perill la vida de les persones i, a més, pot acabar sent un delicte.
L’Ajuntament de Begur posa en marxa avui una campanya d’esterilització de gats domèstics. L’objectiu és evitar-ne la proliferació i controlar les colònies de gats. En el terreny dels gats abandonats, l’associació Progat ja du a terme aquest tipus d’iniciatives...
La Bisbal d’Empordà va acollir divendres passat la versió reduïda de l’Empordà Music Festival. Aina Reig, Llini, Lecocq i Àuria Franch van actuar davant un públic nombrós. La jornada va donar visibilitat al talent emergent. L’entrada gratuïta va afavorir un ambient festiu i participatiu. La proposta també va reforçar l’oferta musical i cultural del municipi bisbalenc durant tota la tarda.