Medalles de l'esport

3 baiexempordanesos reben les Medalles de l’Esport 2018 a Girona

En la 38ª edició de les Medalles de l'Esport que se celebra aquest cap vespre a Girona hi ha 3 esportistes dels 15 guardonats que són del Baix Empordà: l'Isidre Verdún, atleta de Sant Antoni de Calonge; en Jaume Granés, jugador de handbol de Palafrugell i la Maria Àngels Martínez, tiradora amb arc de Palamós.

Últimes notícies

Les exposicions dels 25 anys de Radio Capital

Fa uns mesos vaig rebre l’encàrrec de comissarià els actes de celebració dels 25 anys de Radio Capital, aquesta...