Un total de vuit restaurants del municipi s’han adherit enguany a aquesta proposta gastronòmica que s’ha convertit en una de les més reconegudes de la badia.
Aquest cap de setmana l’Associació de Restaurants de la Badia ‘El Plat Blau’ va presentar la vint-i-novena edició del Menú de la Gamba, una proposta gastronòmica que va néixer als restaurants de Palamós, Calonge i Sant Antoni l'any 1994.
El passat divendres 05 de maig, es va inaugurar la vint-i-novena edició del Menú de la Gamba, una proposta gastronòmica històrica que va néixer als restaurants de Palamós, Calonge i Sant Antoni l'any 1994.
L'Associació de Restaurants de la...
La plaça Catalunya de la Pera es va omplir aquest divendres per rebre Anna Andreu en una de les actuacions més emotives del Festival ÍTACA. La cantautora hi va presentar Vigília, en un concert marcat per la proximitat i la sensibilitat. El certamen es tancarà el 5 de juliol a Calella de Palafrugell.