Un any mes la capital del Baix Empordà es mobilitzarà aquest dissabte a favor de la llibertat dels 8 joves navarresos empresonats per una baralla de bar amb guàrdies civils de paisà
La Bisbal d’Empordà va acollir divendres passat la versió reduïda de l’Empordà Music Festival. Aina Reig, Llini, Lecocq i Àuria Franch van actuar davant un públic nombrós. La jornada va donar visibilitat al talent emergent. L’entrada gratuïta va afavorir un ambient festiu i participatiu. La proposta també va reforçar l’oferta musical i cultural del municipi bisbalenc durant tota la tarda.