Les sindicatures de greuges del Baix Empordà han fet una crida a repensar el sistema de transport públic de la comarca coincidint amb la propera renovació de la seva concessió. Proposen una reforma integral per millorar la connectivitat amb Girona, Barcelona i estacions clau com les de Flaçà, al Gironès, i Caldes de Malavella, a la Selva. I per parlar de totes aquestes reivindicacions ens ha visitat al Supermatí el Síndic de Greuges de Palafrugell, Francesc Almagro.
Visitem Begur i Esclanyà per parlar amb la seva alcaldessa, Maite Selva, per parlar de com ha anat la temporada d'estiu després de gaudir d'una nova Fira d'Indians. Però, a més, cal parlar sobre els grans projectes que encara hi ha pendents al municipi com les obres que cal fer a la Font de Baix, les problemàtiques amb l'habitatge al municipi o el model de reciclatge existent a Begur i Esclanyà.
La Junta de Veïns de l'Entitat Municipal Descentralitzada (EMD) de l’Estartit, al Baix Empordà, ha reclamat a l’expresident de l’entitat, Francesc Ferrer, i a l'exsecretari, Josep Carreras, que retornin un total de 6.000 euros que van percebre de manera irregular durant els seus mandats. Per parlar-ne, ens ha visitat al Supermatí el president de l'EMD de l'Estartit, Genís Dalmau.
El servei BUS30', que opera la companyia Moventis i que connecta Palafrugell amb les platges de Llafranc i Calella de Palafrugell, ha transportat un total de 25.903 passatgers durant els mesos de juliol i agost. Aquesta iniciativa ha estat...
Aquest servei, que connecta Palafrugell amb les platges de Calella de Palafrugell i Llafranc, funciona durant juliol i agost amb 32 expedicions diàries cada 30 minuts.
Aquest període va incloure el dissabte 6 de juliol, coincidint amb la Cantada d’Havaneres de Calella de Palafrugell, fet que va incrementar l'ús del servei amb 669 viatges en un sol dia.
Les obres, amb una inversió de prop de quatre milions d'euros, s'han acabat abans del calendari previst. La Generalitat i el Consorci de la Costa Brava mantenen el projecte d'una nova instal·lació que permetrà reutilitzar l'aigua regenerada.