La Fundació Oncolliga Girona posarà en marxa el pròxim mes d'octubre un nou servei d'assessorament personalitzat en nutrició i càncer dirigit a persones afectades per la malaltia. L'objectiu és ajudar els afectats a millorar la seva qualitat de vida i promoure hàbits alimentaris saludables que reverteixin en la seva salut i el seu benestar.
Ahir al Supermatí vam poder parlar amb Xavi Serrat, membre de l'organització de l'Oncomusicfest. Aquest festival celebrarà la seva primera edició, a Calonge i Sant Antoni, el proper cap de setmana del 30 d'abril i 1 de maig.
Més de 3.000 estudiants han superat les proves d’accés a la universitat a les comarques gironines. La nota mitjana d’accés se situa prop dels set punts. Una alumna de Banyoles ha obtingut la millor qualificació de Catalunya, gairebé un 10. Dos estudiants més de Banyoles i Vidreres també figuren entre les notes més altes d’aquesta convocatòria.