L’Ajuntament de Forallac vol crear una comunitat local d’energia al polígon de Forallac per reduir la factura de la llum a les empreses adherides, fomentar l’ús de les energies renovables i reduir les emissions de CO2.
Les obres, amb una inversió de prop de quatre milions d'euros, s'han acabat abans del calendari previst. La Generalitat i el Consorci de la Costa Brava mantenen el projecte d'una nova instal·lació que permetrà reutilitzar l'aigua regenerada.