El Consell Comarcal del Baix Empordà, crea un llistat d'espais que puguin servir per allotjar els temporers per evitar una situació com la que va viure el Segrià. Segons informa El Gerió Digital, el consell comarcal s'ha reunit amb...
L'Ajuntament de la Bisbal d'Empordà ha decidit que finalment, la Piscina Municipal de la Bisbal d’Empordà no obrirà aquesta temporada, tot i haver resolt els problemes tècnics que van fer ajornar-ne l’obertura a principis de juliol. El motiu principal per prendre...
La revetlla de Sant Joan ha deixat 44 actuacions dels Bombers al Baix Empordà, sobretot per incendis urbans i focs de contenidors. També hi ha hagut 12 incendis de vegetació, focs en habitatges, un vehicle cremat a Sant Feliu de Guíxols i quatre accidents de trànsit. A Platja d’Aro, la nit ha acabat sense incidents greus.