El temps 08-02-2017

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
El temps 08-02-2017
Loading
/

 

Comença el dia encara amb algunes restes de precipitacions d’aquesta matinada i amb força nuvolositat que amb el pas de les hores s’anirà enretirant deixant un cel amb més clarianes. Vent de component nord que tornarà a bufar i temperatures en descens amb valors entre 13º i 5º

Demà dijous dia força tranquil amb cel bàsicament serè i divendres ja comencem a veure de nou nuvolositat i de nou precipitacions que arribarien el dissabte.

- Publicitat -
- Publicitat -

El sector turístic del Baix Empordà es forma en llengua de signes catalana per millorar l’atenció als visitants

El curs, impulsat pel Consell Comarcal i l’Ajuntament de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró, vol millorar l’atenció a les persones amb sordesa i reforçar el posicionament de la comarca com a destinació turística accessible.

Altres notícies