23.3 C
Pals
Dijous, 3 juliol 2025
- Publicitat -

El temps 16-12-2016

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
El temps 16-12-2016
Loading
/

 

Avui tenim una jornada marcada per la inestabilitat, la nuvolositat serà abundant, a primera hora ja tindrem alguns ruixats aïllats i de cara al migdia o tarda es podrien intensificar. El vent bufarà de component est entre fluix i moderat i precisament, el servei meteorològic de Catalunya ha emès un avís per l’estat de la mar, les onades poden arribar als 2 metres i mig.

El dissabte, situació ja més tranquil·la, es manté l’avís per l’estat de la mar i encara quedaran restes de nuvolositat i pot caure algun ruixat aïllat. Diumenge encara amb núvols baixos però dia bàsicament assolellat.

- Publicitat -
- Publicitat -

Quan els grecs van arribar a Llafranc

Quan els grecs van arribar a Llafranc Fa més de 2.500 anys, els vaixells grecs van arribar a la costa...

Altres notícies