Temps anticiclònic per acabar l’any

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El temps anticiclònic s’imposa aquests darrers dies d’any amb un dimecres en general assolellat, tot i els intervals de núvols que a estones enteranyinaran el cel.

L’amplitud tèrmica serà notable amb un inici de dia  relativament fred a l’interior del Baix Empordà, valors mínims de 4 a 6 ºC i una màxima que superarà els 20 ºC. De fet ahir a bona part de la comarca ja es van superar els 21 ºC al migdia.

Demà i divendres el sol serà el meteor protagonista. L’any acabarà sec, sota el domini de les altes pressions i amb una temperatura molt suau, fins i tot primaveral.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Generalitat reforça el bus exprés entre Girona, Torroella de Montgrí i l’Estartit

El Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica reforçarà l’1 de juliol la línia de bus exprés entre Girona, Torroella de Montgrí i l’Estartit. El servei afegirà sortides al matí i freqüències horàries durant bona part del dia. L’Ajuntament celebra la millora, però reclama millors connexions amb Flaçà i l’Hospital de Palamós.

Altres notícies