16.6 C
Pals
Divendres, 24 octubre 2025
- Publicitat -

Temps més assolellat i ascens de la temperatura

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Dijous amb temps més assolellat i petit ascens de la temperatura màxima que avui pot arribar als 30ºC.

Seguim amb relativa inestabilitat que afavoreix el creixement de nuvolades en zones muntanyoses de l’interior de Catalunya, i puntualment aquestes poden arribar cap al final del dia al Baix Empordà en general molt desgastades i sense precipitació.

Divendres amb alguns intervals de núvols que seran més abundants durant la nit de divendres i primeres hores de dissabte, sense descartar algun plugim o petit ruixat al litoral, però en general el Sol i cel poc ennuvolat s’imposarà pel cap de setmana.

Per la setmana vinent els models meteorològics indiquen una major probabilitat de ruixats i tempestes per començar el mes de setembre.

- Publicitat -
- Publicitat -

Es detecta un nou cas de dermatosi nodular contagiosa a Castelló d’Empúries

El focus eleva a divuit el total detectat a Catalunya. El Departament d’Agricultura manté les restriccions vigents, accelera la vacunació i ha demanat ampliar-la.

Altres notícies