Texas actuaran el 27 de novembre a Barcelona

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Texas celebraran el 2020 els 30 anys de la publicació del disc “Southside” amb una gira de concerts que passarà pel nostre país el 27 de novembre a la Sala Razzmatazz, on sonaran temes com ‘I don’t want a lover’, ‘Everyday now’ o ‘Thrill has gone’ entre altres. La banda de Sharleen Spiteri també repassarà els seus grans èxits en una nit que es preveu històrica.

Les entrades es posaran a la venda aquest dijous 12 de desembre des de les 10 del matí a través del web de la promotora Doctor Music i costaran 38 euros.

L’entrada Texas actuaran el 27 de novembre a Barcelona ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Els Amics de les Arts, 31 FAM, Miki Núñez i Teràpia de Shock a les Fires de Girona 2026

Girona ja prepara les Fires de Sant Narcís 2026, que se celebraran del 23 d’octubre a l’1 de novembre amb una programació que tornarà a repartir bona part de l’activitat musical entre la Copa, a la Devesa, i el parc del Migdia. El programa manté l’aposta per les nits temàtiques i combinarà pop, música urbana
- Publicitat -spot_img

Altres notícies