The Cure, Radiohead o Janet Jackson entren al Rock n Roll Hall of Fame

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
The Cure, Radiohead o Janet Jackson entren al Rock n Roll Hall of Fame

El Rock and Roll Hall of Fame ha donat a conèixer els noms que entraran a formar part d’aquest mític club que compta ja amb noms com Metallica, R.E.M., Bruce Springsteen, AC/DC, U2, Beatles, Rolling Stones o Guns N’Roses entre altres i que només poden entrar-hi bandes o artistes els quals faci 25 anys des de la publicació del seu primer disc.

El 2019 els grups i artistes que s’uniran al club seran els The Cure, Radiohead, Janet Jackson, Def Leppard, Roxy Music, Stevie Nicks i The Zombies. N’han quedat fora Rise Against the Machine, Kraftwerk, Chaka Khan, Devo o Todd Rundgren

La cerimònia d’ingrès tindrà lloc a Nova York el 29 de març de l’any vinent i posteriorment es podrà veure per HBO una versió editada de la gala.

L’entrada The Cure, Radiohead o Janet Jackson entren al Rock n Roll Hall of Fame ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Bisbal és la seu del Catalonia Open WTA 125 i celebra el desè aniversari del torneig de tennis femení

La Bisbal d’Empordà, Capital del Tennis Català 2026, acollirà del 27 d’abril al 3 de maig el Catalonia Open Solgironès WTA 125, amb jugadores d’alt nivell internacional. El torneig combinarà competició, activitats inclusives i propostes educatives, i donarà pas a l’ITF W35 de Platja d’Aro.

Altres notícies