The Kid LAROI torna amb “Thousand Miles”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El passat divendres 22 d’abril, The Kid LAROI va publicar el seu primer senzill d’aquest 2022, titulat “Thousand Miles“.

Aquesta cançó la va escriure quan va conèixer la seva actual parella, i parla del dilema que tenia ell per no poder-li donar el que necessitava a causa del rumb de la seva vida. Volia que ella es mantingués lluny per no fer-li mal.

El videoclip que acompanya el tema mostra aquesta situació d’una manera ben original. Hi podem veure The Kid LAROI enfrontant-se a ell mateix per tal d’allunyar-se d’una noia. Per això fa tot el possible per desfer-se d’ell i, al final, la noia es queda amb la part “malvada”.

L’estil musical del tema no està gens allunyat del que estem acostumats a sentir per part seva. La base rítmica de la cançó, característica del trap, acompanya la veu de l’artista, que incorpora un toc d’autotune per acabar de complementar el seu estil característic.

Caldrà esperar per veure si decideix regalar-nos més música al llarg de l’any.

L’entrada The Kid LAROI torna amb “Thousand Miles” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img
00:22:10

Maite Selva: “La Fira d’Indians ha trobat un equilibri entre cultura, oci i convivència”

L’alcaldessa de Begur, Maite Selva, reivindica la Fira d’Indians com una celebració arrelada al poble, amb una combinació consolidada de cultura, festa i convivència. En una entrevista a l’Especial Fira d’Indians 2026, destaca la implicació del teixit local, defensa evitar les massificacions del passat i aposta per preservar el llegat indià durant tot l’any.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies