The Rasmus trenquen el seu silenci amb Paradise

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
quali geotermia

The Rasmus es tornen a posar les piles, i després de 4 anys d’aturada, acaben de presentar Paradise, un nou senzill que es podria incloure en un futur disc del grup, que de moment no s’ha anunciat de forma oficial.

La banda es va prendre un descans després de l’edició del seu disc homònim, i el seu vocalista, va marxar fins a Los Angeles, fet que provoca que la nova cançó, agafi un cert aire a la música que sona per aquella zona.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Quinze propostes passen a la votació dels Pressupostos Participatius de Torroella i l’Estartit

Quinze propostes passen a la votació ciutadana dels Pressupostos Participatius de Torroella de Montgrí i l’Estartit. La votació tindrà lloc al novembre. Deu projectes corresponen a Torroella i cinc, a l’Estartit. Abans, cada proposta tindrà un informe tècnic i econòmic. La ciutadania decidirà quines actuacions rebran finançament municipal durant l’any 2027.
- Publicitat -

Altres notícies