19.2 C
Pals
Dijous, 23 octubre 2025
- Publicitat -

Torroella de Montgrí cedeix un mòdul al CAP per fer proves de covid-19

L'objectiu és que es puguin crear dos circuits diferencials i minimitzar el risc de contagi a l'equipament

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Torroella de Montgrí ha posat a disposició del CAP del municipi un mòdul per poder externalizar les proves detecció del coronavirus.

L’objectiu és que es puguin crear dos circuits diferenciats (covid i no covid) i minimitzar el risc de contagi a l’equipament sanitari.

El mòdul s’ha instal•lat al costat del centre, concretament al pàrquing adjacent de l’edifici, i entrarà en servei aquesta setmana.

- Publicitat -
- Publicitat -

El món musical català s’uneix per Palestina amb la campanya ACT X PALESTINE

La campanya ACT X PALESTINE neix com una crida a la mobilització col·lectiva i a l’autogestió de tots els sectors socials. A Catalunya, el món de la música ha reaccionat amb una força excepcional: més d’un centenar de professionals del sector cultural s’han unit per impulsar una xarxa de concerts solidaris arreu del país entre

Altres notícies