Tranquil·litat meteorològica amb ambient càlid al migdia

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
banner agrienergia

Poques novetats en la situació meteorològica d’aquest dimecres, ja que avui tornarem a gaudir d’un dia amb temps molt tranquil i majoritàriament assolellat.

Avui això sí amb alguns intervals de núvols prims al matí, i el creixement d’alguna nuvolada a partir de migdia que localment pot deixar un sol esmorteït o un cel mig tapat al final del dia, però en general el sol serà el meteor dominant.

Ahir es van superar els 23ºC a la Bisbal d’Empordà i avui es tornaran a superar els 20ºC de temperatura màxima a tota la comarca.

Demà dia assolellat, amb vent entre feble i moderat de Garbí a partir de migdia  i la temperatura pujarà més fins a fregar els 25ºC.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

La Bisbal inaugura la tercera edició de la Terracotta Biennal centrada en la ceràmica contemporània

La tercera Terracotta Biennal converteix la Bisbal d’Empordà en un punt de trobada de la ceràmica contemporània fins diumenge. El Terracotta Museu acull les obres de 18 creadors, debats professionals i activitats culturals obertes al públic. La programació combina art, arquitectura, disseny i investigació. La cita culminarà diumenge amb el lliurament del Premi de Ceràmica Terracotta Biennal.
- Publicitat -

Altres notícies