Troben carn picada amb trossos de vidre a la Platja de la Conca i un gat mort

En concret, es va trobar a dalt de l'escala de la Platja de la Conca. La dona va demanar ajuda l'Ajuntament a través de les xarxes perquè es pugui vigilar.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Una dona ha denunciat a través de les xarxes socials que ha trobat a la Platja de la Conca de Platja d’Aro carn picada amb trossos de vidre petits, que poden ser un perill pels gats, gossos i altres animals de la zona que puguin menjar-s’ho.
«Van menjar tres quarts de la carn i vam trobar un gat mort. Hi havia altres gats i quasi s’ho havien menjat tot». Angela Mazurenko, de l’associació Gats d’Aro, és la dona que ho ha trobat:
En concret, es va trobar a dalt de l’escala de la Platja de la Conca. La dona va demanar ajuda l’Ajuntament a través de les xarxes perquè es pugui vigilar. També ho ha denunciat a la Policia Local, que revisaran les càmeres de seguretat.

- Publicitat -
- Publicitat -

1 COMENTARI

Comments are closed.

- Publicitat -spot_img

Joan Dausà tanca la gira “Immortals” després de reunir més de 60.000 persones

Joan Dausà ha posat punt final a la gira “Immortals”, la més ambiciosa de la seva trajectòria, amb un últim concert al Summerfest Cerdanya. En total, la gira ha reunit més de 60.000 persones en els dotze concerts programats arreu de Catalunya. La majoria de les actuacions han exhaurit les entrades, confirmant la capacitat de
- Publicitat -spot_img

Altres notícies