21.8 C
Pals
Divendres, 11 juliol 2025
- Publicitat -

Troben un dofí mort a l’Illa Roja

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Xarxa de rescat de Fauna Marítima de Catalunya ha trobat mort aquesta setmana un dofí ratllat a la platja de l’Illa Roja de Begur.

Era d’edat adulta i mida mitjana. Hauria mort mar endins i la corrent marina l’hauria arrossegat, segons els experts.  Els tècnics ho creuen ja que l’han trobat a la zona sud del golf de Pals, on la corrent el podria haver arrossegat un cop mort.

El dofí ratllat, l’espècia Stenella coeruleoalba és l’espècie de cetaci més corrent que es pot trobar al litoral català i està protegida però no amenaçada d’extinció.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’Ajuntament de Palamós adquireix el local que acull el servei de Promoció Econòmica

L’Ajuntament de Palamós ha comprat el local del carrer Santa Marta, que fins ara utilitzava gràcies a un conveni amb una entitat bancària. L’espai acull actualment els serveis d’Ocupació i Formació.

Altres notícies