Últim dia de bonança

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
banner maxilostetic

Avui últim dia de bonança, per tan serà un dia amb alguna boira matinal però assolellat i amb bones temperatures al migdia, amb fins a 17º de màxima, al vespre però 1ºc de mínima.

Serà a partir de la nit que comença a entrar un nou front que ens portarà el dijous força nuvolositat i ruixats i atenció amb aquests ruixats perquè porten pols en suspensió i per tan el que caurà del cel, serà aigua fangosa.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

La Bisbal inaugura la tercera edició de la Terracotta Biennal centrada en la ceràmica contemporània

La tercera Terracotta Biennal converteix la Bisbal d’Empordà en un punt de trobada de la ceràmica contemporània fins diumenge. El Terracotta Museu acull les obres de 18 creadors, debats professionals i activitats culturals obertes al públic. La programació combina art, arquitectura, disseny i investigació. La cita culminarà diumenge amb el lliurament del Premi de Ceràmica Terracotta Biennal.
- Publicitat -

Altres notícies