26.5 C
Pals
Dimecres, 17 setembre 2025
- Publicitat -

Un ferit per un xoc entre un camió i un cotxe a Colomers

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Un xoc entre un camió i un turisme a la GI-633 a l’alçada de Colomers ha deixat un ferit creu que ha hagut de ser traslladat en ambulància a l’hospital Trueta de Girona. El primer avís s’ha produït a 2/4 d’1 del migdia. Fins al lloc dels fets, s’ha desplaçat uns patrulla dels Mossos, que ha donat pas alternatiu a la via. Això ha provocat retencions en tots dos sentits.

No s’ha restablert la normalitat fins a minuts abans de les 5 de la tarda. El conductor del camió, que també ha xocat contra uns arbres, ha resultat il·lès.

- Publicitat -
- Publicitat -

Detectats quatre casos de grip aviària als Aiguamolls de l’Empordà en aus salvatges

El Parc Natural dels Aiguamolls de l’Empordà ha confirmat quatre casos de grip aviària en aus salvatges com cigonyes, flamencs i capons reials. El virus detectat és el serotip H5N1. S’han activat mesures de vigilància en un radi de deu quilòmetres i es demana la col·laboració ciutadana. El primer cas, detectat a l’agost, va ser el primer de l’any a Catalunya.

Altres notícies