17 C
Pals
Divendres, 7 novembre 2025
- Publicitat -

Un grup de voluntaris neteja el fons marí i la platja de Sant Feliu de Guíxols

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Un grup de voluntaris neteja el fons marí i la platja de Sant Feliu de Guíxols
Loading
/

Aquest divendres a les 8 del matí un grup de voluntaris s’aplegaran a la platja de Sant Feliu de Guíxols per netejar el que les màquines no poden netejar. És una de les moltes neteges que faran i que han fet, com ens ha explicat un dels voluntaris en Domènec Grané.

Grané ens ha explicat com ha nascut aquesta iniciativa que compta amb una pàgina a Instagram on es pot veure tot el que han trobat al fons del mar durant les seves sortides.

- Publicitat -
- Publicitat -

Mad Cool 2026 prepara la seva desena edició amb menys aforament i més coherència musical

El Mad Cool Festival ja escalfa motors per a la seva desena edició, que se celebrarà del 8 a l’11 de juliol de 2026 a l’espai Iberdrola Music de Villaverde. Menys aforament i un recinte més accessible Després dels ajustos ja iniciats el 2025, el festival tornarà a reduir l’aforament, que quedarà limitat a 50.000

Altres notícies