Un incendi crema un restaurant de Corçà

No s'han hagut de fer desallotjaments perquè no hi havia ningú i això ha fet que no hi hagués ferits

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquesta matinada s’ha declarat un incendi a un restaurant de Corçà, que ha afectat tot el local amb les flames i el fum. No hi ha hagut ferits.

El foc s’ha originat poc abans de les cinc de la matinada a la zona de neveres i on també hi ha altres electrodomèstics. Aquest espai ha quedat totalment cremat i el fum ha afectat la resta del local. Els Bombers sospiten que l’origen de l’incendi podria ser elèctric.

Es tracta del restaurant Santino, del carrer Major 5. Els bombers han apagat el foc poca estona després.

No s’han hagut de fer desallotjaments perquè no hi havia ningú i això ha fet que no hi hagués ferits.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

T’agrada la ràdio, el periodisme i la comunicació? A Ràdio Capital busquem col·laboradors

Ràdio Capital busca nois i noies amb ganes de fer ràdio, crear pòdcasts, fer entrevistes, explicar notícies i participar en programes, retransmissions i esdeveniments. No cal tenir experiència, només curiositat, idees i ganes d’aprendre. Pots col·laborar des de l’estudi de Palafrugell o a distància i descobrir tot el que passa davant i darrere dels micròfons, al costat del nostre equip.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies