Un nen de set anys truca als Mossos per denunciar agressions del seu pare

L'infant, amb l'ajuda d'un veí, ha aconseguit trucar als agents de seguretat per alertar-los que ell i la seva mare estaven patint agressions per part del seu pare

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Banner dutxa girona

Un nen de set anys i veí de Sant Feliu de Guíxols ha trucat els Mossos d’Esquadra per alertar-los que ell i la seva mare estaven patint agressions. Segons ha pogut saber La Cadena Ser Girona, un veí va ajudar a l’infant a fer la trucada i de seguida un equip del cos de Mossos d’Esquadra s’ha desplaçat fins al lloc dels fets.

En arribar, la policia no va trobar el presumpte agressor i la dona, mare de l’infant, els va dir que no tenia intenció de posar cap denúncia. Segons han informat els Mossos, cap dels dos mostrava símptomes d’haver patit cap agressió i, per tant, no ha sigut necessària l’assistència mèdica.

La mare no parla català perquè és estrangera, però gràcies a la traducció del menor ha pogut explicar als agents què havia succeït. Els Mossos han afirmat que «es tracta d’una discussió de parella amb un menor implicat».

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Sopa de Cabra, Mushka i Doctor Prats encapçalen el Festiuet 2027

El Festiuet ja escalfa motors per a l’edició del 2027 amb els primers noms del cartell. Sopa de Cabra, Mushka i Doctor Prats són els artistes anunciats per al festival, que tindrà lloc els dies 16 i 17 de juliol a Salou. Una de les grans cites d’aquesta edició serà l’actuació de Sopa de Cabra
- Publicitat -
quali geotermia

Altres notícies