19.8 C
Pals
Divendres, 22 agost 2025
- Publicitat -

Vienna i Maluks presenten la deliciosa ‘Tanta aigua tan prop de casa’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després de dos àlbums a l’esquena, Vienna estan preparant el seu tercer treball discogràfic, del qual ja ha sortit a la llum el primer avançament: ‘Per què no balleu?‘, una col·laboració amb l’Adrià Salas de La Pegatina.

Ara canvien de registre i ens enamoren amb un tema més íntim: ‘Tanta aigua tan prop de casa’, el segon avançament de l’àlbum de Vienna arriba amb una lletra que transmet un moment de la relació entre dues persones en el qual s’està construint una cosa bonica, amb intimitat compartida. És un viatge a través del lirisme personal per acabar en un punt en el qual l’estima es complementa amb un sentiment de lliurament voluntari i una emoció d’enamorament desmesurat, però amb intenció duradora. Per això, es va construint de la mà i a poc a poc. La cançó compta amb la col·laboració de les Maluks, qui arrodoneixen el tema amb les seves veus i els seus acompanyaments melòdics i de corda. La instrumental es basa en un bolero tradicional, però amb sons en la producció molt actuals.

El videoclip, també dirigit per Raul Figueroa, ajuda a completar la idea de la lletra, amb imatges de cures i construcció d’un estat enamorat bonic, compartit i sa.

L’entrada Vienna i Maluks presenten la deliciosa ‘Tanta aigua tan prop de casa’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Mor Brent Hinds, guitarrista de Mastodon, en un accident de moto als 51 anys

Brent Hinds, reconegut guitarrista i co-líder de la banda nord-americana de metal progressiu Mastodon, ha mort la nit d’aquest dimecres 20 d’agost als 51 anys en un accident de trànsit a Atlanta. Segons ha informat la premsa local, una furgoneta es va saltar un ceda el pas, provocant una col·lisió que li va resultar fatal.

Altres notícies