26.8 C
Pals
Dijous, 19 juny 2025
- Publicitat -

Més de 1.200 persones assisteixen a la tercera edició del Costa Brava Wedding Day

Més de 40 empreses del sector serveis per esdeveniments i casaments han participat i donat a conèixer els seus productes durant tot el cap de setmana a la Bòbila de Palafrugell

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Èxit de la tercera edició del Costa Brava Wedding Day. Més de 1.200 persones s’han acostat aquest cap de setmana a la Bòbila de Palafrugell per assabentar-se de les últimes novetats de casaments i els serveis que les empreses del sector, en total unes 40, ofereixen a aquells que estan interessats en organitzar un casament.

El dissabte es van celebrar diverses ponències relacionades amb el sector nupcial, i també va tenir lloc la gran passarel·la inaugural on hi van participar 7 comerços de l’Associació Oohx!gen de Palafrugell amb propostes de roba casual i de festa per nens i nenes, dones i homes. La segona part de la desfilada va estar dedicada a les últimes novetats de la moda nupcial pel 2020, on un total de 7 botigues de moda nupcial de la província de Girona van presentar les seves propostes. Unes 700 persones van seguir aquestes desfilades inaugurals i l’actuació en viu del duet Tú Musica Events mentre es presentaven els dissenys de Rosa Clará i Onix Girona.

El dia següent, diumenge, també va començar amb les desfilades d’Special Novias, Sandra Jordà Wedding Center, Onix Ell, Odette Sposi, Tracció i Scarlatta Complements. Durant la jornada, els assistents van poder seguir noves ponències del sector nupcial i gaudir de la música en viu a càrrec de Gostosso i Double Chick. Els organitzadors es mostren molt satisfets per l’increment de l’assistència i esperen que de cara a properes edicions es mantingui aquesta tendència.

- Publicitat -
- Publicitat -

“Es busca catalanet”, de Banda neon és la cançó de l’estiu de Ràdio Capital

“Es busca Catalanet” és la nova Cançó de l’Estiu de Ràdio Capital. El tema ha consolidat Banda Neon com una de les propostes més potents del pop festiu en català. La cançó s’ha fet viral, enceta una nova etapa creativa del grup i acompanya una gira amb més de 60 concerts arreu del país.

Altres notícies