Divendres de cel variable i inestabilitat. L’ambient assolellat torna el cap de setmana

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Tram final de setmana amb un divendres marcat per un estat de cel variable amb nuvolades.

El Servei Meteorològic de Catalunya ha emès un avís de perill per intensitat de precipitació degut a tempestes que entre migdia i tarda poden arribar també al Baix Empordà. Es tractaria de fenòmens de caràcter local, però poden anar acompanyades de calamarsa en cas de produir-se. També són possibles plugims dispersos a primera hora del dia.

Estat de la mar amb maror fins migdia onades màximes d’un metre d’altura, tendint a millorar a la tarda i ben encalmada pel cap de setmana.

Un cap de setmana que serà assolellat, amb algun núvol o boirina matinal, i amb una temperatura una mica més baixa amb màximes al voltant dels 29/30 ºC.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blossoms anuncien «Songs From The Wedding Cake», el seu sisè disc d’estudi

Els britànics Blossoms han anunciat la publicació del seu sisè àlbum d’estudi, «Songs From The Wedding Cake», que arribarà el 2 d’octubre. El grup també ha aprofitat l’anunci per presentar una nova gira pel Regne Unit que es convertirà en la més ambiciosa de tota la seva carrera. El disc ja s’ha començat a donar

Altres notícies