5,75 milions d’euros es destinaran a la costa catalana per reparar els danys del Glòria

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic declara d’emergència les obres per reparar els danys que el temporal Glòria va provocar a la costa catalana a finals de gener.

La quantitat destinada suma un total de 5,75 milions, dels quals 3,5 són per a la demarcació de Tarragona, 2 per a Barcelona i 250.000 euros per a Girona.

És cert que les quantitats es poden ampliar si el procés de reparació ho requereix, ja que ens trobem el cas com les platges tarragonines, especialment a les Terres de l’Ebre, on s’ha produït una forta erosió a la costa i una gran pèrdua de sorra, a més de danys en els passejos marítims, sistemes dunars, esculleres de protecció i accessos a platges.

Els diners invertits a Barcelona, 2 milions d’euros per a la pèrdua de sorra a les platges i els danys ocasionats en camins litorals, passejos i esculleres. A més també es destinarà una part d’aquests 2 milions per a reduir la gran acumulació de residus i brutícia que afecten a sistemes dunars.

I la quantitat de 250.000 d’euros destinada a la demarcació de Girona s’utilitzarà per reparar els danys produïts a l’escullera de protecció del passeig marítim de Sant Antoni i a la platja de Sant Antoni de Calonge.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La Platja d’Aro Open Water arriba a la seva cinquena edició amb més de 200 participants

La Platja d’Aro Open Water celebrarà la cinquena edició amb més de 200 participants. La prova s’ha consolidat dins el calendari de natació en aigües obertes. Els nedadors podran escollir entre quatre distàncies. La més llarga baixa fins als 5.000 metres per reforçar la seguretat. L’organització també potenciarà els serveis destinats als participants i acompanyants.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies