28.4 C
Pals
Dissabte, 12 juliol 2025
- Publicitat -

Arriba la vuitena edició dels sopars maridats dels restaurants i cellers de l’Empordà

Els restaurants dels col·lectius La Cuina de l’Empordanet i La Cuina del Vent oferiran sopars maridats amb vins dels cellers de la DO Empordà

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

A partir del 21 de febrer i fins el 29 de maig, torna una nova edició dels sopars maridats dels restaurants i cellers de l’Empordà. En un acte al Pati Verd de l’Hotel Carlemany de Girona, Vicenç Fajardo, resident de La Cuina de l’Empordanet, Roser Bronsoms, presidenta de La Cuina del Vent, i Carles Xuriguera, president de la Comissió de Promoció del Consell Regulador de la DO Empordà, han presentat l’edició d’enguany.

L’Anxova de l’Empordà serà la gran protagonista ja que les elaboracions principals inclouran aquest producte tan nostrat. L’elecció de l’Anxova com a fil conductor de la campanya no és casual. L’aposta per la proximitat i la qualitat del producte han sigut raons de pes per incorporar-la dins la campanya gastronòmica. A més, els menús inclouran productes de Marca de Garantia de l’Empordà, i es podrà degustar oli de la DOP Oli de l’Empordà i d’Herbes de l’Empordà.

Els àpats dels ‘Sopars Maridats’ es realitzaran als diferents restaurants de La Cuina de l’Empordanet i La Cuina del Vent, i sempre amb l’acompanyament dels vins dels cellers de la DO Empordà. Els preus dels sopars oscil·laran entre els 45 i els 65 euros (IVA inclòs), i les reserves es podran fer trucant directament a cada restaurant.

Aquesta campanya va néixer amb l’objectiu d’oferir una proposta gastronòmica en un sentit total, empordanesa i d’alta qualitat. També d’enfortir i consolidar relacions entre els cellers i els restaurants, que són els dos col·lectius que fonamenten la riquesa de la gastronomia empordanesa. Així com d’aconseguir dinamitzar el sector en una època de l’any on hi ha poc moviment turístic a la zona, mobilitzant els públics locals i nacionals.

- Publicitat -
- Publicitat -

[AGENDA] Què puc fer el dissabte 12 de juliol a l’Empordà i Comarques Gironines?

Ràdio Capital de l’Empordà et porta l’agenda definitiva amb totes les activitats que es duran a terme durant el llarg del dia d’avui a l’Empordà, la Costa Brava i les Comarques Gironines. Deixa’t emportar per la màgia de les terres gironines i descobreix perquè aquest territori és un dels destins culturals més atractius de Catalunya.

Altres notícies