41 visites guiades a Platja d’Aro aquest estiu

Es manté l’oferta de l’estiu passat, quan es va incorporar la visita guiada escultòrica al Parc dels Estanys de Platja d’Aro

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Platja d’Aro ha programat 41 visites guiades al municipi, que tindran lloc entre el 3 de juliol i el 16 de setembre d’enguany. L’objectiu, segons ha explicat el consistori, és oferir «la possibilitat de descobrir l’entorn natural, històric i patrimonial del municipi».

Es manté l’oferta de l’estiu passat, quan es va incorporar la visita guiada escultòrica al Parc dels Estanys de Platja d’Aro, la teatralitzada Una passejada de pel·lícula al Camí de Ronda de S’Agaró i la nova visita familiar teatralitzada a Castell d’Aro amb la Cia. La Minúscula.

També hi haurà els Contes màgics al Parc dels Estanys, o l’activitat familiar Anem a la granja? a Castell d’Aro. L’any passat van participar al conjunt de les activtats unes 1.800 persones, segons xifres del consistori.

- Publicitat -
- Publicitat -

Quins tràmits han d’assumir avui els pagesos i com ha canviat la gestió del camp català

Iniciem una sèrie de reportatges per explicar què implica ser pagès avui. Aquesta primera peça analitza com ha canviat la gestió del camp català durant les darreres dècades, amb més normativa, registres i tràmits administratius. També explora la relació entre la pèrdua de pagesia, l'expansió dels boscos i el debat sobre la prevenció dels grans incendis forestals.

Altres notícies