63 colles participen en una rua de Sant Feliu de rècord

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest divendres, el fred no va poder amb les 63 colles que van formar part de la rua de Sant Feliu de Guíxols. El nombre de colles que van participar i el nombre de figurants (4.022) suposa un nou rècord del Carnestoltes ganxó.

Els Emmaskarats d’Olot es van endur el premi a la millor comparsa amb un registre de 171 punts. Els van seguir [email protected], Les Trapelles i Tramuntana. Pel que fa a les carrosses petites, es van imposar Els Quatre Gats de SFG. En la categoria de les carrosses grans, va guanyar La Santjoanenca, que provenen de Sant Joan les Fonts. Finalment, la millor carrossa d’animació va ser, segons el parer del jurat, Ruta 66.

- Publicitat -
- Publicitat -

Olivia Dean i Rosalía brillen als BRIT Awards 2026 en una gala marcada pel pop contemporani i les actuacions espectaculars

Els BRIT Awards 2026 han celebrat una nova edició plena de noms consolidats i noves figures del pop internacional, amb Olivia Dean com a gran protagonista d’una gala que també ha tingut accent català gràcies al triomf i l’actuació destacada de Rosalía. La britànica Olivia Dean ha estat la gran vencedora de la nit en

Altres notícies