Adel Mechaal bat el rècord de Catalunya de 3.000 metres en pista coberta

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El palamosí va establir un nou rècord de Catalunya de 3.000 metres en pista coberta amb un registre de 7:40.14 durant la celebració del World Indoor tour a Alemanya, millorant en més de tres segons l’anterior rècord que datava de 2005. Amb aquest temps, Meechal també ha aconseguit la cinquena posició al ranking històric espanyol.

A més, la marca obtinguda pel palamosí també és la mínima necessaria per participar al Campionat del Món en pista coberta que se celebrarà a Birmingham el proper mes de març, on l’Adel té cada cop més aspiracions de ser-hi.

- Publicitat -
- Publicitat -

Quatre detinguts per dirigir dos punts de venda de drogues en un bloc de Sant Feliu de Guíxols

Els pisos estaven connectats i venien substàncies a canvi de diners o objectes robats. L’operatiu ha permès intervenir drogues, diners i material sostret.

Altres notícies